domingo, 27 de febrero de 2011

OVNIS en Queens Nueva York (26-02-2011)

UFO's in Queens NYC---Can anyone explain this? PT 1

I was waiting for the 7 @ Queens borough Plaza, and I noticed 3 lights on the horizon. I thought it was weird, but also thought it wasn't a big deal. Looked up at the sky then I saw a plane and another light. The plane went on it's merry way, while the light kept going farther up in the sky, 'til it disappeared from my sight. Then my attention was once again drawn to the lights from before, and I noticed the farthest one to the left moved. That's when I began to record.

This is a two parter, the 2nd one is shorter. but shows the lights a little bit better. So far I've canceled out: the tram (the one that takes you to Roosevelt Island) , planes, and helicopters (you know those make a crap ton of noise).

I apologize for my yammering in the video-- I was both very excited and very exhausted, lol.

Traduccion google:

Yo estaba esperando el 7 @ barrio de Queens Plaza, y me di cuenta de 3 luces en el horizonte. Pensé que era extraño, pero también pensaba que no era gran cosa. Miró al cielo cuando vi un avión y encender otro. El avión continuó su camino feliz, mientras que la luz siguió su camino un poco más arriba en el cielo, 'hasta que desapareció de mi vista. Entonces me llamó la atención fue una vez más atraídos por las luces de antes, y me di cuenta de la más alejada a la izquierda se movió. Fue entonces cuando comencé a grabar.

Este es un asociado dos, el segundo es más corto. sino que muestra las luces un poco mejor. Hasta ahora he cancelado: el tranvía (la que te lleva a la isla de Roosevelt), aviones y helicópteros (ya sabes que hacer una tonelada de basura de ruido).

Pido disculpas por mi yammering en el video - me sentí muy emocionada y muy agotado, jeje.

La 2 ª parte

Más sitios de Misterios Nueva Energía